Kidneybönsröra i ugn

Idag blev det den knäppaste måltiden som jag lagat hitills. Den gjordes på ris från gårdagens middag, kidneybönor, ett ägg och en massa färska kryddor och curry som mixades till en smet, och sedan bakades utklickad i ugn. Det blev gott, det medger jag. Men konsistensen blev ju lite, annorlunda. Det var tänkt att det skulle bli bönbiffar, men det blev mer som varm bönkräm med en liten knaprig parmesantopp.
Tur att vi hade sallad till, annars skulle det inte varit speciellt gott. Det blev några "kluttar" kvar, de skall jag bre på en smörgås till frukost imorgon, jag tror att de gör sig bättre som påläggsröra än middags..grej.

Här kommer i alla fall en liten bild på dessa små "kluttar".



Kommentarer
Postat av: S

Haa mm.. Smarrigt xD

Du ska bara veta vad jag testade!

Jag tog sill på burk och stekte..

GUUUUD VA ÄCKLIGT!

2009-07-21 @ 19:15:01
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0