Scones och fika i vårsolen

Åh vad jag hoppas att ni som läser haft en lika underbar helg som mig! Haft besök av två nära tjejkompisar som jag inte träffat på månader, och vi har myst både framför härliga filmer i soffan med kladdkaka, men även på farstubron i solskenet med nybakade scones och varm choklad.

Det var obeskrivligt ljuvligt. Man måste passa på att njuta av livet! Njutning och lycka innebär inte alltid en påkostad resa eller nyaste snyggaste trendsaken, det är så mycket viktigare med social kvalitetstid och att njuta av stunden. Baka lite scones, dra ihop lite vänner och bara njuta i solen och prata strunt. Tack världen, för denna helg!


Även hundarna var ute och njöt. Äntlige, äntligen sol! Som jag längtat!


Recept hittar du här. Själv drack jag choklad-mint-thé, men vännerna fick varm choklad!


Njut av solen, det är härligt ute när den väl tittar fram!


Kommentarer
Postat av: Danielle på HeavenlyCupcake

Vad roligt att du gillade dem!

2010-04-10 @ 20:24:49
URL: http://heavenlycupcake.se
Postat av: linn

guud va mysigt det ser ut!

2010-04-14 @ 06:40:23
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0