You are forbidden.

Känner inte alls för att matblogga just nu. Blir ni jättearga? Hoppas inte, har nämligen fått stor lust att bara skriva om mig, typ saker jag tänker på och lite sådär. Inte för att jag tänker så mycket vettiga saker, och sannerligen inte direkt intressanta tankar heller för den delen. Men skitsamma, det är ju frivilligt att läsa, inte sant?

Idag har jag haft ont i hjärtat och bröstkorgen, som en enda lång kramp sedan tolvtiden. Tänkte gå ut och träna och även göra lite styrkeövningar, men vågade inte, var typ rädd att jag skulle få hjärtinfarkt eller något! Mycket mystiskt, men mitt hjärta är lite skumt, det vill inte alltid samarbeta. Så jag har istället spenderat dagen med att se på massa avsnitt av The Tudors, bra tidsfördriv när det fysiska inte vill hänga med! Druckit varm choklad med vispgrädde och ätit glass haha, jag är verkligen den nyttigaste människan på jorden nuförtiden.  Men spelar ingen roll egentligen, bara jag inte äter det varje dag :) Vi avslutar med en liten bild igen, innan jag springer iväg till duschen för att förvandla mig till människa igen inför middag med släkt!


I want to be in your arms,
even though I know I should not imgagine such things...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0