Mitt i natten

Precis. Det är mitt i natten, och här sitter jag vid datorn - som vanligt. Är jättetrött, fattar inte varför jag inte bara går och tvättar av mig smink, borstar tanden, hoppar ur myskläderna och kryper ner i sängen. Jag vet ju hur skön den är! Känner mig ju bara irriterad och rastlös när jag sitter här, inga roliga hemsidor finns det att kika på heller. Är arg också. Åh. Så komplicerat, lika bra att sova!

Men... Lite till. Lite till... Googlar på tatueringar men hittar inget fint, men lite inspiration kan man väl alltid finna, kanske. Annars är det väl rätt lugnt. Ätit för mycket popcorn, som vanligt. För mycket salt också, jag dränker alltid mina popcorn i salt, rätt äckligt i slutändan haha. Så nu har jag ont i hela munnen, bra jobbat Frida, du är så intelligent! Näe, vilket fruktansvärt onödigt och ointressant blogginlägg hörrni! Kan ju berätta att jag börjat se på The Tudors, har säsong ett och två bredvid mig på kökssoffan. Väldigt bra måste jag medge. Nej, nu ska Fridan sova. Åh, det ska bli så skönt!!


Godnatt alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Känner alldeles för väl igen mig...

2011-02-06 @ 12:20:10
Postat av: Frida

Haha, det är en vana som är svår att bli av med!! :)

2011-02-06 @ 16:58:47
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: lenu

tips med fina tattoos till en fin frida: http://rodeo.net/tattoologist/

2011-02-10 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0