Gott mellanmål

Precis kommit hem från läger. Kom ju inte riktigt ihåg att ta med mig tillräckligt med mat, så när vi kom tillbaka till stan från lägret var jag hungrig minsann. Promenerade iväg med min jättepackning hubert till ICA och köpte mig lite gott. Blev supergott, frasigt butiksbakat rågbröd, ett plommon och drickyoghurt från Verum, med smak av skogsbär. Riktigt gott, och mätt blev jag minsann!

Verum Drickyoghurt Laktosfri Skogsbär-vanilj
Verums drickyoghur med skogsbär och vanilj var en god och lätt syrlig drickyoghurt.
Kostade 13 kronor och den är dessutom laktosfri.

Yoghurt (högpastöriserad mjölk, laktasenzym, levande yoghurtkultur samt Lactobacillus rhamnosus LB21), fruktberedning (socker, lingon, björnbär, hallon, förtjockningsmedel pektin och fruktkärnmjöl, arom, surhetsreglerande medel natriumcitrat). Skogsbär 3, 8%. Socker 6%.

 


Kommentarer
Postat av: mikaela

Vad snäll och söt du är :)

2010-09-02 @ 17:10:41
URL: http://mikkatude.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej på dig! Jag vet inte rikgit vad jag skall skriva, hon verkar grymt destruktiv och sjuk. Samtidigt som hon söker uppmärksamhet, så hon vill nog ha hjälp. Maila hennes pappa, det är så en sann vän gör!

2010-09-02 @ 21:07:07
URL: http://mikkatude.blogg.se/
Postat av: lena

ledsen att jag inte kom, hade faktikst planerat att komma faktiskt! Men dagen hade tydligen andra planer för mig.. vaknade klockan TRE (CRAZY! Har typ aldrig sovit så länge! Vaknade ifs klockan 9 först, men somnade om) sen städade jag rummet lite och well, lite blev mycket.. vem visste att rummet var så stökigt? Helt plötsligt var jag slutkörd och klockan sen. Ledsen. Känner mig som en dålig kompis som inte ens hörde av mig :/ kram.

2010-09-04 @ 21:11:00
URL: http://lenalotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0