Jag lever! (men det är knappt...)

Hej alla fina, underbara och snälla läsare!
(kan ju säga hej till er som är lite småelaka också, men det blir inte ett lika glatt hej...)
Nu är jag hemma från Peace And Love, sveriges största festival. Fem underbara dagar spenderades i Borlänge med massor av härlig musik, fest och alldeles för lite mat... Värmen var ibland snudd på olidlig, och på lördagen låg jag mestadels av tiden i tältet och svettades med 39,5 i feber. Men så går det när man går vilse, mitt i natten i bara klänning. Det är märkligt egentligen, på dagarna är det så otroligt varmt, men på natten är det läskigt kyligt.

Hur som helst, så har allting gått bra. Nu har jag varit hemma i två dagar men känner mig inte alls utvilad, kan ju bero på att jag blivit riktigt sjuk igen. Kan det vara någon elak bakterie i min kropp som bara vägrar att ge sig? Hur som helst så hoppas jag att den ger sig snart, för jag vill hinna njuta av denna underbara sommar, och orka laga mat och baka, såklart!


Älskade lugna camping.
Såhär rent, fint och gott om plats fanns det då inte på den "vilda" campingen!


Frida nr 1 ligger i skuggan och trivs.
Vi låg alla i skuggan, solen var så sjukt varm!



Jag försöker se lite pigg och söt ut, kl 6 på morgonen...


Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

SV; ja, bryta upp med min s.k "familj". Men mest i detta fallet är det mina föräldrar.

2010-07-07 @ 16:55:54
URL: http://marslammet.blogg.se/
Postat av: Carro

Så himla söt tjej =)

2010-07-17 @ 21:50:54
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0