Ps... Ingen bra idé

Nej, det gick ju inte att hålla sig borta från sockret! Jag vill kunna baka, mysa i soffan så mycket jag vill. Det är inte smart att sätta upp förbud, för då vill man bara ha dem ännu mera. Jag ska satsa på mycket träning, god och nyttig kost och sötsaker mer sällan. Att börja förbjuda t.ex. socker kan göra att det avspeglar sig på resten av kosten, man kanske förbjuder annat också och vips så har man hamnat i ett inte så bra beteende.

Nepp, jag kommer fortsätta äta sötsaker, om än i lite mindre skala kanske. För jag tror att vi alla behöver lite sött ibland, det gäller bara att sätta gränser för hur mycket!

Kommentarer
Postat av: hilli

härliga tider!instämmer helt,har länge förbjudit mig själv lite gött i livet, men nu änteligen släppt på kontrollen,godis kan vara så förbaskat gott ibland!lagom är bäst ju!

2010-02-15 @ 15:37:00
URL: http://barahilliju.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Svar: Joo det är rätt liten viktnedgång. Men det hela beror ju lite på, kanske är detta människor som inte varit så överviktiga och som fått sköta viktnedgången på egen hand och då kan det bli lite svårare. Man vet ju rätt lite om hur de gjort ;P

2010-02-16 @ 14:22:07
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0