Så ni vet:

Jag kommer troligen skriva här lite då och då, men det kommer inte längre vara enbart en matblogg, vilket det inte varit på länge heller. Kommer nog inte komma upp recept här på länge, utan mest tankar och liknande. Hoppas ni vill kika in ändå, och fortfarande kan njuta av mina gamla recept.

Nu får ni läsa receptet och alla ingredienserna i Fridas liv istället. Ett riktigt hopkop av något skämda grönsaker, svett, blod och tårar. En bubblande gryta med för lång ingredienslista. Men ibland bara en tom tallrik, och en ensam tår. Ibland full av glädje, goda vänner och choklad. Ibland bara jag. Jag jag jag. Precis så som jag är. Varken mer eller mindre.


Kommentarer
Postat av: Miaela

jag kommer läsa ändå <<3

2010-08-18 @ 18:28:14
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0