Orolig

Inte rört en pensel på hela sommaren. Har inte dragit ett streck på ett papper. Inte heller tittat på en tavla, eller blandat en färg. Jag går bild och form, och i höst väntar ännu fler bildkurser. Varför hamnar jag alltid fel? Varför gör jag alltid fel?


Jag går misstagens väg, istället för att stanna upp och titta på vägskyltarna. Om jag inte varit så blind. Jag hade sett så mycket mer. Hjälpt mig själv. Med mer än skolan, med så mycket annat. En svart hinna framför mina ögon, men jag fortsätter att gå. Bara gå...gå...gå...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Se bara på mig, 100 tusen i skulder och jag är fel! Det är inte alltid så jävla lätt tyvärr och man kan inte skälla på sig själv för mycket för då komme verkligen inget blir bättre

2010-08-19 @ 09:37:57
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0