fanfanfanfanfan.

jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Claire

Håll ut! Visst kan livet vara förjävligt ibland men det finns även så mycket att leva för. Jag känner varken dig eller ditt liv men själv har jag haft svåra perioder i livet där allt verkade mörkt. Men nu ser mitt liv helt annorlunda ut, jag är en helt annan person, och jag har hittat min väg och känner mig nöjd med mig själv och mitt liv. Det var under gymnasiet och framförallt efter gymnasiet som det vände för mig. Jag hoppas det gör det för dig också snart! Kram

2010-08-21 @ 14:57:51
Postat av: linnea

åh -tack så himla mycket frida! :) ja, cheesecake är apgott -men jag tror nästan jag föredrar bakad framför fryst. Men nu har jag ju testat båda sorterna i alla fall ;D



jag vet inte alls vad du har för "problem" (eller vad man nu ska kalla det) men jag hoppas att det kommer ordna sig. Mitt liv är inte heller alltid en dans på rosor men jag försöker att alltid hålla hoppet uppe och tänka att allt kommer ordna sig. Ta hand om dig, kram Linnéa

2010-08-21 @ 21:02:15
URL: http://baktokig.blogg.se/
Postat av: s

HAHA! A är säker på att min lärare är lebb ;D

2010-08-22 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0