Naturgodis-kanel och äpple

Jag köper sällan godis men idag då jag stormade ICA efter skolan i jakt på en gurka så kunde jag inte låta bli att undersöka om mitt favorit naturgodis fanns i sotrumentet. Jag visste sedan tidigare (ja jag erkänner, jag har sökt igenom alla närliggande affärer efter detta godis) att denn ICA inte hade mina älskade äppel och kanel godisar, men gissa vad? En liten utökning av sortumentet hade tillkommit! Jag kunde inte låta bli att köpa dem. Svindyrt, onyttigt - men ack så gott. Det är hälsosamt för själen!

För er som inte vet vad jag syftar på för sorts godisar så kan jag förklara lite, för dessa raringar borde alla smakar, tycker jag :) Det är som torkat äpple mixat med kanel, som sedan doppats i vit choklad (eller om det är yoghurt). Den vita chokladen är jag ingen superhitt i då den är hiskeligt söt, men äppelfyllningen med smak av kanel är jag redo att döda för (betala för).


Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Jo det är sant, men den här gången ville jag ha dem mot tårtan så de sitter kvar då de säljs och transporteras :)



Åh de där godisarna är supergoda! Har köpt dem i min blandning till kvällens idolprogram :)!

2009-10-02 @ 19:45:47
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Sanna

åh, jag älskar dom där! Dom + de med lakrits och yoghurt brukar alltid hamna i min påse (:

2009-10-10 @ 18:59:13
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0