Jag älskar tortellini

Idag fick jag ett väldigt glatt besked, jag har vunnit en tävling! Priset som jag vunnit består av 2 sorters thé och 2 st spännande chokladdrycker på pinne! Blev så glad idag när jag läste att jag vunnit på skolan, det är sådant som piggar upp vardagen!

Idag till middag blev det en riktig snabbis. Jag var lite otrevlig och åt mat själv innan resten av familjen eftersom jag var så hungrig och trött. Det blev tortellini och en klick tinad köttfärssås från frysen. Egentligen vill jag inte ha något till tortellini, inte ketchup, inte sås - ingenting. Tortellini är så gott att bara äta! Idag blev det dock lite köttfärssås och lagrad ost, mums för den lagrade osten säger jag bara! Nu är det naturkunskapspluggande som gäller, skall lämna in en uppsats imorron, så det måste göras vare sig jag vill eller inte! Senare blir det en joggingtur tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0