Äpplen i mängder

Höst. Äpplen, rotfrukter, skaldjur, grytor, och äpplen... Jag har bakat många äppelrecept denna höst, så många att jag faktiskt känner mig ganska nöjd med min insats på äppelfronten. Men egentligen, innerst inne, kan man verkligen få nog?

I morse vaknade jag klockan nio, men kom på att klockan var egentligen var åtta. Denna utökning av tid spenderades vid datorn i sängen, där jag surfade runt lite på Martha Stewarts hemsida. Där hade en gigantisk samling äppelrecept sammanställts, kika in om ni är äppelfantaster! Jag valde ut några recept som jag tyckte såg riktigt smarriga ut som jag nu tänkte tipsa er om. För om ni inte redan visste - man får faktiskt baka lite extra när regnet envist faller utanför fönstret...

Apple Spice Cake   John's Three-Layer Apple Cake


Baked Apple Wedges   
   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0