Julen närmar sig!

Ja julen närmar sig med stormsteg, till helgen är det redan första advent och jag planerar att storhandla lite i helgen för att kunna mysa till det. Göra några små blomsterarrangemang med mossa, kottar och hyacinter, samt börja pynta lite smått och hänga upp stjärnorna i fönstren och ställa fram ljusstakarna. Julbakandet tänker jag dock inte börja med riktigt än, det får bli nästa helgs sysselsättning! Däremot skall jag nog bjuda lilla morfar och hans kära Anna på adventsmiddag till helgen :)

Det kan alltid vara smart att planera lite i förväg, så att man får en riktigt härlig julstämning hemma. Den enda saken jag inte skrivit upp på listan är storstädning, för det behövs verkligen hemma hos oss. Men sådana trista saker kan man behålla i bakhuvudet, för de vet man ändå att man måste göra.



Bloggen behövde lite uppfräschning eftersom de höstiga äpplena kändes lite ur tiden såhär när vi närmar oss advent. Det fick bli ett rött/grönt jultema i lite lagom ton. Vad tycker ni, blev det bra?

Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Kolla gärna in mina julblommor på min blogg:)



Trevlig helg!

Kram Anna

2009-11-28 @ 00:25:14
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0