Tacos!

Idag åt vi tacos och nu är jag så mätt att jag tror magen spricker snart! Men så kan det gå. Tacos är så uppskattat hos många, vilket är ganska bra eftersom det faktiskt är en relativt nyttig maträtt, det vill säga om man undviker riven ost, feta såser och köttfärskryddor fullproppade med tillsatser.

Visste ni att det finns både ekologiska tortillachips, wraps, tacokrydda och tacosås?
Det finns nästan alltid bra alternativ, så välj de KRAV-märkta i fortsättningen, och njut av din tacos!



Såhär såg tacosbordet ut hemma hos oss förra julen. Måste ändå påstå att tacosen vi åt idag var snäppet godare...

De tillbehör vi hade var
* = Finns som Kravmärkt produkt
Burkmajs*
Champinjoner på burk*
Tacofärs*
Tacosås*
Tortillachips*
Tacowraps*
Sallad*
Gurka*
Tomat*
Minikeso
Matlagningsyoghurt*
Svarta och gröna oliver*

Kommentarer
Postat av: S

Hehhe samma som mig idag =) fast vi hade tortilla bröd ..

2009-05-29 @ 22:42:52
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

Åh va gott me tacos :)



Jättefin blogg!

Gå gärna in på min o lägg en kommentar :)

2009-05-31 @ 06:46:40
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0