Smutsiga fingrar - inte gröna



När jag kom hem från skolan skyndade jag i mig mitt mellanmål (riskaka med sallat, ost, gurka och lite tomatsås + ett äpple :)) Sedan tog jag tag i mina fröpåsar och de små squashplantorna och grävde ned dem i våra odlingslådor.
Kunde ha gjort detta för någon vecka sen, men men, nu är de äntligen i backen och om 2 veckor bör det börja kika upp några små gröna toppar här och där. Om jag lyckas - det är en annan hisoria. Man måste i alla fall försöka!

Nu ska jag ta tag i lite annat, där man inte blir smutsig om fingrarna. Istället blir man uttråkad och får huvudvärk, ska nämligen arbeta på min NO-uppsats som måste vara klar denna vecka! Nu är det bråttom, allt ska in och de sista proven närmar sig. Det är ju bara ca 2 veckor kvar i skolan nu - brådska!

Kram på er, hoppas solen lyser lika varmt på er som den gör på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0