Svalkande lunch

                                                                                                                                        På sommaren så äter jag och pappa nästan alltid "flingor" till lunch.
 Det innebär en tallrik fil, kanske lite smaksatt yoghurt och på toppen müsli, och för min del även havrefras/cornflakes och bär! När vinbär och krusbär lite senare i sommar blivit mogna nere i trädgården består min filtallrik till större delen av färska röda vinbär, så otroligt gott!

Idag hade jag ekologisk a-fil, müsli (i love ecos fruktmüsli), lite rabarberyoghurt, samt havrefras, frysta hallon, krusbär och lingon.


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Som tröst kan jag tala om att det finns ingen som kommenterat den där bildne och tyckt tjejen varit snygg, och precis som jag skrev i inlägget så tycker jag hon är skit äcklig och hon skulle behöva gå upp minst 10 - 15kg för att vaar snygg. Så jag tror ingen av mina läsare tycker hon ser bra ut iallafall, och de är jag glad över.

2009-06-29 @ 19:11:40
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0