Makrill i tomatsås

Här sitter jag och myser alldeles ensam vid köksbordet. Var ute på en 5kms promenade för en stund sedan och avslutade med en god och nyttig lunch. På mitt grova knäckebröd har jag makrill i tomatsås med lite färsk oregano på. Om ni tycker om makrill i tomatsås, prova tillsammans med oregano - klockren smakkombination.

Till åt jag även lite broccoli, man måste ju få in lite grönt i det hela också.






Makrill, är som all fisk nyttig. Genom att äta en makrillsburk (ja inte själva burken då) så får man i sig rikligt med omega 3 och även protein. Snabbt och enkelt, bara att öppna den lilla burken och njuta, med gott samvete!

Nej, nu ska jag ta en svängom med dammsugaren och fortsätta min städsöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0