Frukost-stund

Igår var jag hemskt sugen på havrefras! Jag som inte ätit det på år och dag, ganska märkligt. Hur som hellst, vi åkte till affären för att handla, och då fick ett paket följa med mig hem, ekologisk dessutom!
     Blev dock sur eftersom det var dubbelt så mycket socker i dessa havrefras än mina vanliga ekologiska corn flakes. Fast, då påminde pappa mig om att jag ville ju verkligen ha havrefras, så jag struntade i sockermängden och paketet fick följa med mig hem tillslut!



I morse satt jag och pappa på trappan och åt frukost, mysigt värre!
Så härligt att värmas i solen på morgonen
.
Jag åt naturell yoghurt, med hallon, havrefras och lite müsli. + vattenmelon, mums :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Vattenmelon är underbart gott - åt jag imorse oxå :)

2009-06-22 @ 19:44:01
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0