Älskade ägglikör

Tårarna kan inte sluta rinna, det godaste jag vet i hela världen har tagits ifrån mig! För er som inte alls förstår vad jag pratar om så kan jag nu meddela att Ägglikören har blivit utröstad ur Aladdinasken. Ägglikören är det godaste godiset jag vet, och jag längtar alltid till julen då jag lägger beslag på alla ägglikörsgodisarna jag kommer åt.



Nu är det slut mellan mig och ägglikören...Finns det någon eller något som kan dämpa min sorg? Finns det någon annat ägglikörschoklad där ute i den mörka, hemska världen?

Snyft...

Kommentarer
Postat av: S

Själv röstade jag på kaffelövet. Den vita i mitten och kaffelövet är mina favoriter. Den äckligaste är ju absolut körbärslikören! UUsh den borde åkt ut.

2009-12-14 @ 17:05:28
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0